zondag 31 januari 2016

Ik vind je lief!

Een paar weken geleden heb ik meegedaan met een sketch challenge. Mijn kaartje was toen anders, maar ik vond hem eigenlijk niet mooi. Achteraf heb ik dus nog wat veranderd met dit kaartje als resultaat.


De ovale mal is ideaal voor plaatjes. Er zit namelijk nog een los ovaaltje in dat precies op de standaard plaatjes past. Je hoeft het dus niet op maat te knippen!


Ik heb diverse rand mallen gebruikt, maar mijn favoriet is toch wel de vintage border. Hij is heel fijntjes en past dus op elke kaart.


Zo ben ik ook gek op strikken, op veel van mijn kaarten/ projecten komt er wel eentje voor.


De tag is van Noor! Design. Hij was eigenlijk wat te groot, dus heb ik de onderkant er van af geknipt. Nu komt hij er niet meer onderuit.

Fijne zondag toegewenst!
Liefs,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop).

2 opmerkingen:

  1. Hoi Branda,
    Prachtig kaartje en de lay-out vind ik super .
    Leuke mooie spulletjes heb je gebruikt het strikje staat er prachtig op .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen