zondag 10 juli 2016

You make me feel like dancing

Dit keer een heel ander kaartje van mij, echt out of the box, zoals ze dat noemen. Nou, dat moet ik vaker doen, want wat ben ik blij met het eindresultaat!


Het kaartje is 16 x 13 cm. Daarop heb ik een met donkerblauw cardstock een rechthoek geplakt van 15,5 x 12,5 cm. Daar bovenop heb ik weer een wit rechthoek gedaan van 15 x 12 cm


Het bovenste witte vlak heb ik geƫmbost met de mooie embossingfolder van Crafters Companion.

S-TF-EF5-DD Embossing Folder Damast     6200/0090 Joy!Crafts Trouvaille Machine

Bij een embossingfolder doe je een papiertje ertussen en dan doe je hem door je stansmachine. Let op, dat je de goede platen gebruikt. Ik heb een Trouvaille en bij deze machine gebruik je de blauwe plaat en de zwarte plaat zonder rubber matje.


De schattige bloemetjes kwam ik tegen toen ik door mijn bak met decoratiemateriaal ging, passen ze er niet perfect bij?

6410/0018 Stempelset Welcome to this world

De tekst heb ik met Versamark en embossingpoeder gestempeld, daarna heb ik het verhit met een heattool. De poeder smelt dan tot een mooi glimmend laagje.


Deze digi heb ik ingekleurd met de Brushmarkers. Let altijd bij je plaatje goed op de schaduw, hier komt het licht van boven en omdat ze gebukt staat, moet de schaduw op de onderkant van het gezicht.
Om een mooie spijkerbroek kleur te maken, kun je de kleuren:
B736, B336 en B318 gebruiken.

Hele fijne zondag!
Liefs,

Brenda van der Burg







Geen opmerkingen:

Een reactie posten