maandag 15 mei 2017

Parfum Bloghop


Wat leuk dat jullie komen langs hoppen!! Dit keer hebben we de leuke parfumflesjes, waar we iets mee moesten doen. Hieronder zie je mijn uitwerking.


Als basis heb ik deze set gebruikt, 6200/6106

6002/6106
Ik heb het kraft papier dubbelgevouwen en de mal erop gelegd. Omdat dubbelgevouwen papier (en het kraft is wat dik) misschien niet goed is voor mijn machine heb ik hem over getekend met potlood en uitgeknipt. Bij het overtrekken heb ik één rand van de mal buiten de gevouwen lijn laten vallen, zodat de kaart daar aan elkaar vast blijft. Vervolgens heb ik in wit cardstock en designpapier een paar kleinere maten uitgedraaid. Met de gaatjes maker heb ik aan de zijkant gaatjes gemaakt en lintjes doorgehaald.


Het parfumflesje heb ik eerst uit designpapier gestanst. Toen deze nog in de mal zal heb ik hem met een blendingtool en roze inkt bewerkt. Vervolgens heb ik het parfumflesje uit spiegelkarton gestanst en deze vlak achter het andere flesje geplakt. Zo wek je een beetje de indruk van een glazen flesje.

Voor de rest heb ik het kaartje gedecoreerd met diverse andere stansjes en bloemetjes
Leuk dat jullie langs zijn gehopt.
Vergeet niet langs alle andere te hoppen en overal een reactie achter te laten, want dan maak je kans op een leuke prijs!

Druk HIER om terug te gaan naar Joy! Crafts.


6002/6106     6002/0225    


  • 8011/0104 Spiegelkarton
  • 6002/0225 Parfumfles rond
  • 6002/6106 Basislijn 6 hoek 12 stuks
  • 6002/0278 Filmstrip
  • 6002/0646 Eindeloze bloemenrand
  • 8089/0203 Kraft papier A4
  • 6011/0518 Paper bloc Carpe Diem



12 opmerkingen:

  1. Deze kaart is ook prachtig, nostalgisch met dat mooie plaatje. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi gedaan brenda. goed idee van het spiegel karton. ik hop weer verder. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie vintage kaart.
    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wonderful card. I just love the vintage feel. Really great job!
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie kaart en deze vorm is ook wel weer eens wat anders! Mooi gemaakt! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gedaan zo ...staat super gezellig zo met de kantjes/bandjes...!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful project! Love the shape and the beautiful perfume bottle!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo leuk dat jullie vrijwel alle verschillende flesjes gebruiken, misschien toeval maar erg leuk om te zien hoe verschillend jullie ze gebruiken.
    Zo met dat spiegelkarton er achter lijkt het inderdaad een beetje vsn glas.
    Ik hou ook van de vintage stijl met dat mooie plaatje.
    Een heel mooie creatie!
    Fijne zomeravond nog.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze is ook prachtig en erg lief.

    Groetjes, Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lovely and fun shape card and the perfume bottle adds a cute detail. Hugz

    BeantwoordenVerwijderen