donderdag 1 maart 2018

Hoera 4 jaar!

Hallo Allemaal,

Vandaag heb ik een verjaardagskaart gemaakt voor een kindje dat 4 jaar geworden is.


Voor kaarten voor kinderen tussen de 2 en 8 jaar was er niet veel leuks. Maar sinds pas heeft DenDennis een leuke lijn uitgebracht met leuke figuurtjes. Zo ook deze pakjesezel, kijk hij niet schattig?

470.715.805 Dutch Stencil Art Numbers 2

Voor de 4 heb ik deze handige cijfers van Dutch Doobadoo gebruikt. Je trekt ze over met potlood en knipt ze uit, super handig!


DenDennis heeft ook een speciale set uitgebracht met alleen maar feestaccessoires. Uit deze set komen bijvoorbeeld de ballonnen. Aan de ballonnen heb ik met zwart garen een touwtje vast gemaakt. 

6002/3118 Dendennis Party - Dendennis Feestaccessoires

Ook heb ik met deze accessoire set een leuke rand van cadeautjes gemaakt. Dit doe je door ze achter je designpapier vast te plakken. Door verschillende kleuren te gebruiken wordt het een extra feestelijk kaartje 


DenDennis heeft ook papier uitgebracht. Papier met feestdesign, effen kleuren en effen kleuren met een haakpatroon.  Het leuke blauwe randje is van Joy! Crafts. In deze set met 2 randjes zit ook een leuk schulprandje.

Hopelijk heb ik jullie weer geïnspireerd. Leuk dat je langs bent gekomen!
Liefs, 





6002/3118 Dendennis Party - Dendennis Feestaccessoires6011/0555 Papierset - Dendennis Party-patterns 6011/0554 Papierset - Dendennis Party crochet colors

6011/0553 Papierset - Dendennis Party solid colors 6002/3112 Dendennis Party - Dendennis Pakezel6002/0960 Joy Stans Smalle randjes - Schulp/Vijfhoek

470.715.805 Dutch Stencil Art Numbers 2 TOOL4 Silhouette Pick-Me-Up


Geen opmerkingen:

Een reactie posten